Yrd.Doç.Dr. Murat BURUCUOĞLU

Yrd.Doç.Dr. Murat BURUCUOĞLU

PAZARLAMA YÖNETİMİ

Özgeçmişi

Öğrenim Durumu

  1. Lisans, İşletme, Selçuk Üniversitesi, 2009
  2. Yüksek Lisans, İşletme, Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, 2011
  3. Doktora, İşletme, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2016

İş Deneyimi

  1. 2011- Devam Ediyor, Öğretim Görevlisi, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Alaçam MYO

Girişimcilik Alanında Verdiği Eğitimler

  1. Girişimcilik, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Alaçam MYO

Yayınları (En fazla 5 adet)

1.Burucuoğlu, M. &  Erdoğan,  E. (2016).  An Empirical Examination of the Relation between Consumption Values, Mobil Trust and Mobile Banking Adoption.  International Business Research, 9(12).

2.Erdoğan, E. & Burucuoğlu M.  (2016).  The Effect of Consumer Ethnocentrism, Cosmopolitanism and Patriotism on Product Evaluations in Turkey.  15th International Marketing Trend Conference.

  1. Burucuoğlu M. & Erdoğan E. (2016). Ticari müşterilerin mobil bankacılık adaptasyonları üzerine bir araştırma. 21. Pazarlama Kongresi, Kütahya (Genişletilmiş Özet)

4.Burucuoğlu, M., Çapkulaç, O. & Gül, H. (2015).  Aile işletmelerinde nepotizmin örgütsel adalet ve iş performansı üzerindeki etkileri üzerine bir araştırma.  Uluslararası Hakemli Psikiyatri ve Psikoloji Araştırmaları Dergisi, 2(3), 33-59.

  1. Alagöz Başaran, S., İşlek, M. S. & Burucuoğlu M. (2013). Şikayet Davranışının Psikografik Faktörlere Göre İncelenmesi: Karaman İli Örneği,.  18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars (Tam Metin)